Sv: Tunisia
Vi var i Hammamet for noen år tilbake. Med to barn. Aldri mer!
Hotellet og rommet var forsovidt helt greit. Godt servicenivå på hotellet. Vår kelner var helt super, og fikk en god slant i driks når uka var omme. Vi hadde fast bord og fast kelner hele uken. Vi hadde all inclusive. Maten var helt grei. Ikke hverken mer eller mindre.
Slitsomt ved bassengområde. Høy musikk og alt for mye tyskere og briter på vårt hotell i hvertfall.
Stranda var helt fantastisk! Deilig tempratur i vannet. Langgrunt og fint. Å gå i sanden var som å gå i potetmel eller løspudder. Helt fantastisk!
Utrolig billig! Men veldig slitsomt folkeslag. Jeg klarer bare ikke de folka der. Og jeg har vært endel i Tyrkia altså. De er slitsomme der også, men ikke sånn som i Tunisia. Det er noe med måten de ser på deg på også.
Noen av butikkene rett ved vårt hotell hadde prislapper på alt. Det var helt genialt. Sikkert endel dyrere der, men det var nå der vi kjøpte det meste uansett. Billig var det lell.
Og kaffen! Jeg gikk med konstant hodepine den uka vi var der, for jeg klarte bare ikke den kaffen de hadde der. Orka ikke lukten av den når mannen tok seg en kopp heller. Den var bare helt grusom.
vi meldte oss på båttur med piratskip da. Waste of money! Vi ble lovet bading, og å få se delfiner. Vel, det var et sabla mas med høy musikk, felles dansing, bilder med papegøye, høye bølger og hvahardu! Ikke så vi en eneste delfin, og ikke fikk vi bade. De påsto at det var så mye brennmaneter der. Vel, jeg så ikke en eneste en. Og de hadde akkurat vært ute en tur med en annen gruppe når vi skulle på, så det kunne de i såfall sagt noe om på forhånd. Vel, vi har stått over alle tilbud om båtturer på ferie etter det.