Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Det perfekte julepyntede hjem?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-13, 17:07   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det perfekte julepyntede hjem?

For meg har ikke "perfekt" noe med jul å gjøre. Jeg vokste opp med en stressete adventstid og jeg er derfor allergisk mot førjulstress. Jeg legger altså ikke inn noen innsats som gir "perfekt" julepynting.

Når det er sagt er det mye hvitt, litt rødt, en del natur og mye nostalgi her hos oss.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er mye hvitt og grått hos oss, men innslag av rødt, gull, brunt, sølv og lilla. Jeg har julepynt jeg gleder meg til å se igjen fra år til år. Julekrybben fra Willow Tree er nok retningsgivende for vår pynt.

Vi har ikke en eneste nisse i hus, siden nissen har lite og ingenting med vår julefeiring å gjøre, og ellers er nokså lite dekorativ i mine øyne.

Jeg elsker julekrybben vår fra Willow Tree! De få nissene vi har, som vi har fått i gave, gjemmer jeg i skyggen av juletreet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.