Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-13, 09:44   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Fin" jakke til 13 åring - hvilke butikker i Bergen?

12 åringen (snart 13) ønsker seg "fin jakke". Det er for så vidt julepresang, men jeg vil at hun skal være med på å velge den og siden det er Nattåpent og tilbud i morgen så tenkte jeg at vi skulle finne den da

Hun klarer ikke helt selv å definere hva som er en "fin" jakke. Men jeg tror at det hun er ute etter er i parkasstilen med fuskepels på hetten og sånn.

Så hvor går jeg? Jeg er helt utdatert selv og ganske "damete" i stilen og går i ullkåpe kjøpt på Lagersjefens utsalg. Vi vil helst gå i fysisk butikk så hun kan prøve og se ordentlig. Jeg er ikke interessert i å betale 6 000, men er villig til å legge litt i en ordentlig jakke. Hun er såpass utvokst at den kan vare en stund, og om hun vokser fra den så kan jeg arve.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.