Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-13, 20:06   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg innrømmer glatt at jeg hadde blitt rimelig skuffa om jeg måtte dra på cruise uten bagasje og måtte gå i gubbens klær store deler av turen. Ikke særlig kult å bruke tid på å skaffe seg nødvendigheter og planlegge logistikk når man bestiller turen for å slappe av og oppleve noe annet enn dagligliv.

Man kan altså handle på slike båter, det mest nødvendige av både klær og kremer.

Også er jeg enig i at det er noe annet på en forretningsreise enn en bryllupsreise. Er tross alt noe annet å være på jobb og få turen betalt enn å være på en ferie man har spart til, som ikke blir en bra ferie.

Mannen min mistet koffert i Afrika og skulle på superseriøse offentlige møter. Greit å komme uten dress? Trukke det, gitt. Møter hele dagen fra 8-21, enkelt å handle in i et land der slikt ikke finnes? Trukke det gitt.

Skjønner henne godt jeg, men selvfølgelig, det er ikke sykdom, død og tragedie. Men er lov til å syntes dette er trasig, mener jeg. Tipper hun hadde fått masse empati om hun var en del av dette forumet og startet en tråd her inne.

Ikke fra meg. En klapp på skulder og "ja det var kjipt", men støtte for grining og sutring over timesvis av stressende handling? Nix. Men jeg er jo en enkel sjel (som også har mistet koffert på langtur). Man har da reiseforsikring so dekker slikt økonomisk.

Og som det ble sagt over her: en NYHETSSAK??? Er folk klar over hvor mange tusen kofferter som årlig blir borte/forsinket? Mange som reiser med fly skal noe gøy/viktig. Ingen stor nyhet, altså.

Pelle er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.