Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Erstatte mandel med hva i julegrøten?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-13, 22:57   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Erstatte mandel med hva i julegrøten?

Ja, mamma har satt meg på saken. Hva kan erstatte dette tro? Har søkt på nettet og der er det forslag som: Knapp(uaktuelt, det skal ikke være farlig for treåringene å svelge ved uhell), gresskarkjerne(ser en ikke det på fargen?) osv.

Og hva kan være en fin premie som passer for både voksne, små og store barn? Kriteriet er at det må være uten nøtter, mandler og peanøtter - og uten spor av slikt. For min del må det gjerne være noe annet enn snop men jeg kommer ikke på hva.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no