Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg er hodestups forelsket ...

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-13, 21:47   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hodestups forelsket ...

I en bil.

Det er så utypisk meg. Bil er transport, ikke følelser.
Vel, etter at jeg fikk ny jobb tilbringer jeg adskillig mer tid i bilen hver dag. Noen dager blir jeg også stående i kø, så det var først automatgir som fikk meg på tanken at jeg vil ha ny bil. Sammen med ønsket om integrert handsfree.
Bilen jeg har er en driftsikker, stødig, kjedelig og traust Mitsubishi Lancer fra 2005. Den gjør jobben sin og tar meg dit jeg vil, men uten ekstra komfort og helt blottet for stil.

Bilen jeg har forelsket meg i har både stil og sjarme. Men den er jo så jålete!
En Mercedes. Jeg som hånflirte av min søster når hun snakket varmt om Mercedes. Hva skjer? Mercedes hadde noe år som ikke var helt heldige, men ser ut til å være på rett spor igjen. Det er mange av bilene jeg kunne tenkt meg, men jeg er såpass fornuftig opp i alt dette at jeg innser at A-klasse er den som er det eneste oppnåelige. Mannen tenker fabrikkny bil til meg, men jeg tenker jeg er villig til å ofre ett eller to år for denne.

Noen som har bilen? Er den ikke lekker?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (242,4 KB, 155 visninger)
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.