Sv: Hvilken regjeringskonstellasjon tror du vi ender opp med?
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Men tror dere virkelig det er lurt å avvise en generell kursing/fagutviklingsplan fordi bemanningsnorm ikke er på plass? Det er der jeg mister dere. For jeg skjønner godt at dere vil bemanning først, men ikke at dere argumenterer åpent for at fagutvikling ikke er noe dere ønsker.
Eg er ikkje mot vidareutdanning som sådan. Eg synest fagleg utvikling er ekstremt viktig og eg skulle absolutt ønske det kunne bli sett av meir tid til å halde seg fagleg oppdatert. Slik det er nå, er det noko ein må gjere på fritida, meir eller mindre. Eg tar meir enn gjerne mot fagleg påfyll, viss det blir sett inn ressursar til å ta seg av det sosiale og psykososiale miljøet til elevane, gjere papirarbeid, fylle ut skjema, snakke med foreldre og alt det andre vi allereie gjer i tillegg til å vere fagpersonar. Men det er ikkje plass til å putte inn fleire oppgåver som fortrenger sjølve undervisninga, slik arbeidskvardagen er nå. Og dei forslaga som ligg på bordet er forslag som vil kreve tid og ressurser og fortrenge undervisninga og arbeidet med elevane. Det går ikkje an å bare fylle på med fleire arbeidsoppgåver utan å ta bort noko.