Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sort kjole i bryllup helt fy,fy?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-13, 19:10   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sort kjole i bryllup helt fy,fy?

Jeg skal om kort tid i bryllup. Jeg bruker aldri kjole og de jeg titter på som jeg kan føle meg noe komfortabel i er gjerne sorte som bunnfarge, eller helsorte. Jeg kjøpte en helsort i England som jeg skal bruke i dåp helga før. Samme familie, dårlig planlagt.

Jeg leser på nett at fargekodene nå ikke er så "strenge" som før foruten hvitt så klart. Jeg ved at bruden selv gikk i sort kjole med hvite detaljer i et bryllup hun var i.

Kunne du gått i kjole som var mest sort, med hvite/lyse detaljer i bryllup? Kjenner nesten jeg et glad for at det er mange år i mellom de gangene jeg skal i bryllup.

Har dere tips til butikker eller nettbutikker med kort levering som kan ha et greit utvalg i kjoler i fine farger så tar jeg gledelig i mot det altså. Jeg foretrekker en litt tøffere stil fremfor søt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.