Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Brunost/prim-liknende på noe annet enn melk? - og andre melkefrie kalsiumkilder

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-13, 21:28   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brunost/prim-liknende på noe annet enn melk? - og andre melkefrie kalsiumkilder

Sønnen min skal muligens teste ut melkefri diett, og jeg prøver fine gode, og smakfulle erstatninger for ting han liker. Det meste går greit, men så er det brunost da. Han elsker brunost, og jeg syns det er greit siden han får i seg noe kalsium, men han kan jo ikke spise det om han ikke skal ha melk, verken protein eller laktose.

Finnes det noe annet, smakfullt jeg kan erstatte det med?

En annen ting; han drikker nå den laktosefrie kakaomelka på skolen, men det må vi i såfall også slutte med. Er det andre gode, kalsiumholdige drikker han kan drikke i stedet? De kan godt ha kakaosmak, men helst ikke altfor mye sukker da. Evt noe jeg kan lage selv?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.