Sv: Fordeler med å bo i rekkehus?
Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.
Vi må bygge et lite gjerde mellom hagene, hvis dette huset skal være aktuelt. Vi har hund.
Ellers så er det en bit å gå til garasje og post.
Men, kan man ikke velge litt hvor sosial man ønsker å være? Må man småpratet hele tiden, dersom man ikke ønsker det? Jeg og mannen er sånn passe sosiale av oss og til tider veldig dårlige på småprat. Jeg ser for meg at vi sikkert kan småpratet med naboen, men ikke hver eneste gang vi ses, liksom.
Man måtte ikke det, men der vi bodde, ble for eksempel trappa i midten gjerne brukt til kaffedrikking, og siden vi faktisk måtte gå på den trappa for å komme ut av vår egen dør så ble det jo litt naturlig å delta. Det var veldig ofte hyggelig, men det var jo på en måte ikke alltid det passet.
Jeg er egentlig veldig sosial, men jeg følte innimellom at jeg fikk litt overload etter helger hvor jeg knapt gjorde annet enn å prate skit med naboene. Vi måtte liksom ut på tur for å være ute bare vi fire. Noe av det vi liker i huset vi bor i nå, er at vi fire kan være i hagen og slappe av, bare vi. Men så savner vi jo det andre også, det var mye bra med det.
|