Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

100 places that can change your child's life

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-13, 00:47   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg kunne tenkt meg og tatt med meg barna mine til Japan. Mest fordi jeg ikke har vært der selv og veldig gjerne vil dra, men også for og la dem møte en kultur så langt fra vår, samtidig som den er "hjemstedet" til mye av popkulturen vi benytter oss av her hjemme. Spennende land, og Sushi liker vi jo alle mann

De klassiske Europeiske destinasjonene som Roma, London, Paris, Barcelona, Berlin m.m. Fordi det fremdeles er spennende reisemål med mye spennende og by på, til tross for turismen, og fordi det er steder "man bør" ha besøkt.

Flere steder i USA, vi var i Florida i fjor. Det var jo flott, men det er mye igjen! New York, Boston, California på langs, Seattle osv. Litt for å virkelig oppleve hvor stor diversitet landet faktisk kan by på, litt fordi USA er et utrolig bra reisemål.

Karibiske øyer. For atmosfæren, godværet og badevannet!

Sist redigert av Vianne Rocher : 30-06-13 kl 00:56.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.