Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-13, 21:59   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Nok en ny tråd

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Restedag: Hjemmelagd pizza - og hva er greia, hvorfor går det alltid mye mindre pizza når den er gjennoppvarma enn når den er fersk? Øh, jeg har vel kanskje forklaringen der. Når den er fersk så holder det med en halv pizza men er det rester så er det nok med 1/4 pizza.

Jeg synes "vår" pizza er minst like god oppvarmet dagen etterpå. MEN, den må varmes opp i stekeovnen, og settes inn i kald ovn på 225°C i 15 min eller pittelitt mer, til osten har begynt å boble. Da er den passe varm, sprø i kanten og har perfekt ost. Oppvarmet i micro eller varmet for lite eller for mye i stekeovnen er bare helt forkastelig.

Men det går nok likevel litt mindre når det er reste-pizza enn ellers, og det er nok sikkert mest fordi Mannen liker den best når den fersk.

Kanskje jeg bare ikke har høye nok standarder, til tross for spesifikk oppvarmingsrutine?

Sist redigert av Njulaif : 26-06-13 kl 22:52.
Njulaif er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.