Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"
Angående museer vil jeg bare nevne at mitt største ankepunkt når det gjelder dette er køene. Hvis man reiser i sesongen kan det være utrolig mye kø ved de mest besøkte museene. Dette var det som begrenset meg og min samboers museumsfrekventering i blant annet Firenze og Roma. Og det var før vi fikk barn. Kan godt ta med ungen på museum, så lenge det ikke er 300 meter med kø for å komme inn og 30 varmegrader.
Ellers må jeg nevne at jeg gleder meg veldig til at jenta mi blir stor nok til å ha full glede av Legoland jeg da. Kunne gjerne dratt dit nå jeg, men hun er nok litt for liten enda. Det samme gjelder løveparken i Danmark, og dyreparken i Kristiansand. :barnslig: Men vil gjerne ha litt av alt.
Minner meg forresten om søstra mi og mannen, de hadde veldig lyst til å se Caprinos senter på Hunderfossen lekeland og dro med seg datteren som da var to. Betalte masse for å komme inn, og jenta ville helst bare hoppe på trampoline og gynge på gyngedyr, det samme som de hadde på nærmeste lekeplass hjemme. Inne i trollet var hun redd.