Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-13, 23:07   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Småoppdrag under middagen (jobb-sommerfest) og selskapslek?

Yey, jeg har fått ansvaret for selskapslekene i år!

Det er med litt bismak, all den tid jeg har fått prentet saftig inn her på FP hvor intenst den gjengse FP-er misliker selskapsleker. Så hvis det gjelder deg, kan du egentlig bare gå ut fra denne tråden nå.

På jobben min er det nemlig flust av folk som synes selskapsleker er supergøy!

Likevel står det helt stille i hodet mitt. Jeg klarer ikke å finne på noe. Vi har en stor gress-slette tilgjengelig ute, og jeg tror det er relativt stor plass innendørs.

En annen idé jeg har, er å legge noen lapper under asjettene til folk med små oppdrag. F.eks reise seg opp og fortelle en vits, e.l. Jeg føler at jeg har en stor sky med udefinerte små oppdrag som svever over hodet mitt, men jeg klarer ikke å få fatt i helt hva jeg egentlig er ute etter, og trenger tips!

Så altså.
1. Selskapslek
2. Oppdrag å utføre under middagen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.