Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 22:30   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg var begeistret for Ante, men greier ikke å huske om jeg var forelsket i ham. Luke Macahan var jeg definitivt forelsket i. Likte også han som spilte i Shogun, Richard ... ehe ... Chamberlain?

Det beste med "I ville vesten" er at jeg så den på nytt for et par år siden - jeg hadde en nostalgi trip med søsteren min. Og det er så gøy! Som voksen ser man jo mye bedre de grepene som blir gjort for å sørge for at karakterene skal fremstå på en spesiell måte. Det som er med Luke er at han er en kvinnebedårer av rang, samtidig som har er en virkelig "good boy" (dette trekket har jeg holdt på, bad boys er ikke noe for meg). For at disse egenskapene skal forenes så er det slik at kvinnen dør som fluer rundt ham. Det å kysse Luke Machan er som å slikke på cyanid.

Etter det var det slutt på filmhelter og jeg gikk over på musikere og litterærer figurer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.