Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?
Her er det et lite skifte på gang om dagen. Veggen er lyse og forblir det, men fra å være tilnærmet tomme for det meste, henger jeg nå opp noen bilder og lager noen arrangement med disse. Det store behovet for slette vegger uten diverse på, ser ut for å gli over for meg. Overfylt blir det aldri, men dog 
Sofaen (2+3) seter i brunfarget stoff er byttet ut med en sofa med flere sitteplasser og en annen løsning i lyst stoff. Den kom inn i stuen for noen få dager siden og jeg er veldig fornøyd! I tillegg har go`stolen blitt byttet ut til fordel for en sjeselong. Bokhyller med vitrinedører har kommet på plass. Jeg elsker bøker og det har vært et savn å ha de i rom som vi bruker hele tiden. Min store lyst til å ha stuen fritt for det meste førte bøkene inn i skap på hemsen. Nå har noen av dem kommet frem i lyset igjen og står så fint i mine nye hvite vitrineskap.
Jeg skal ta noen bilde og vise dere 
Øvrige møbler er mørke.
Jeg har en fondvegg. Den er i skrivende stund brun, men har variert i fargene hvit, rød, lilla, lime og nå brun. Stæsj byttes ut i min stud etter årstid og humør Nå er det rosa som får lov til å vise seg litt frem, men jeg mistenker at det kun er slik i en liten stund til
Deilig med en forandring nå, men veggene er og forblir lyse. Derom er ingen tvil. Jeg tror jeg aldri kommer til å ha farger alà rød, gul, grønn på veggene igjen noen gang i hele mitt liv