Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp med Ruter Reisekort

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-13, 23:12   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Tommel ned

Hjelp med Ruter Reisekort

Jeg er ikke en person som kjører mye kollektivtransport, så her trenger jeg hjelp, mulig vi har gjort noe feil..

Jeg har kjøpt Ruter Reisekort til ungene, disse er fylt opp med kr 300,- pr kort, jeg har registrert kortene på Min Side slik at jeg kan fylle opp kortene og følge med på saldoene. MEN så har det seg slik at Frøknas kort virker ca annen hver gang hun skal bruke dette på bussen. Ved 2 anledninger så har hun ikke hatt med kontanter for å kunne kjøpe seg en billett, for hun har jo fått reisekort (som tilsynelatende ikke virker), så ved disse 2 anledningene har hun måtte gå av bussen for det helvetes kortet ikke virker, og det står vitterlig kr 270,- på det kortet! Og buss-sjåførene er ikke akkurat behjelpelige. Jeg har henvendt meg til Ruter og venter på svar, men det ser ut til at de har meget at bedrive tiden med, for et svar ser ut til å utebli. Hun har forsøkt å trekke kortet både med og uten beholderen på.

Noen som kan hjelpe meg her? Jeg skal sende henne med tog til Oslo i morgen, men jeg stoler fader ikke på disse hersens reisekortene!

Hva gjør vi galt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.