Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Natten før den store dagen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-13, 02:36   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Natten før den store dagen

For 15 år, 3 mnd og 1 dag siden, så ble jeg mor for første gang. Ei lita frøken på 3250 gr og 50 cm så dagens lys. Og i det øyeblikk jeg så de kulerunde, kullsvarte øynene, så var jeg solgt. Hun ble mitt absolutte alt.

Nå, natten før vi går inn i den dagen som er 15 år, 3 mnd og 1 dag etter den dagen, så sitter jeg og er veldig fornøyd med at vi er i mål før den store dagen i morgen hvor denne lille jenta skal konfirmeres!!

Tenk det...dette bittelille knøttet skal konfirmeres. Hvor ble dagene, månedene og årene av?

Når jeg ser på denne jenta nå, 15 år, konfirmant og på vei mot voksenlivet, så blir jeg stolt. For ei jente, og for en personlighet!! Snill og til å stole på. Det er to ord som virkelig beskriver denne jenta. Virkelig.

jeg har grudd meg til tenårene og ungdomstiden, men hun har gjort all min redsel til skamme. Så langt.

Jeg gleder meg så til i morgen. Jeg kommer vel til å sprekke av stolthet når hun trer inn i bunaden sin, som jeg vet hun vil bære med stolthet. Og hun gleder seg stort til å bære den, ved siden av meg i makan bunad.

Dere skal ikke se bort fra at dere får et glimt av en stolt mor med konfirmanten sin i morgen!

Huff, nå ble jeg nesten sentimental her

And how I got to where I am

Sist redigert av Carrera : 04-05-13 kl 02:48.
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.