Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg har kjøpt meg bunad!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-13, 12:40   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt meg bunad!

Storesøster er konfirmant nå i helga, og i den forbindelse så har hun overtatt min bunad. Dette er en bunad min mor sydde for over 50 år siden, så det var helt naturlig at jenta vår skal ha den videre.

Men jeg følte meg ikke helt klar for å ikke ha bunad, og etter litt frem og tilbake her, så bestemte vi oss for at jeg kunne kjøpe, om jeg fant.

Og fant gjorde jeg, omsider. Riktig størrelse og en grei pris. Men den befant seg et godt stykke nordover, og jeg var kjempeskeptisk til å få den tilsendt usett.

Men nå skal jo mine foreldre ned hit, og de tok på seg oppgaven med å svinge innom for å se og evt kjøpe den med til meg.

Mamma ringte for litt siden nå, og kunne fortelle at de nå hadde en aldeles nydelig og velholdt bunad i bilen, og hun mente jeg hadde fått et prakteksemplar til en relativt rimelig penge.

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til de kommer i ettermiddag!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.