Sv: Hvordan ser man på tv nutildags?
Vi har pc, brett og tlf er med netflix og div kanaler ser tv2,3 og norge utelukkende på pc.
Har Tv, men den ser vi stort sett kun film og av og til nrk 1,2 3 på type grandprix jr ol. Den store har vi satt opp på junjor sitt rom for han er den som bruker den mest til spilling.
Vi brukte tven da vi hadde get og endte med sinnsyke mengder opptak, da vi skifta til parabol ble vi bare lei av hele viasat systemet som sugde og endte med å avbestille hele dritten og har da kun nrk kanalene.
Jeg laster ned det som går av serier som intereserer, og vi streamer direkte på tvn om det er noe vi vil se sammen. Ungene bruker ps3 og wii og streamer netflix på rommene sine når de har besøk osv.(eller vi vil se noe på stor skjerm) Vi ser vel minst like mye på skjerm som før, men vi velger mere selv hva vi ser, og vi ser nok mindre sammen( jeg slipper timevis med kjedelige prograqmmer om store maskiner som flytter enda større maskiner : oh joy: )... Jeg og gubben sitter stort sett med hver vår pc på fanget i sofaen MEN jeg merker forskjell fra da vi hadde TV i stua alikevel.