Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Storesøsken og henting i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 13:11   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Storesøsken og henting i barnehagen

Det hender, om vi kommer i verste rushtid i barnehagen, at det ikke finnes parkeringsplasser. Og om dette sammenfaller med at frøkna er med i bilen (sjelden disse to skjer samtidig, men det hender jo) så har jeg sluppet av henne, hun går inn, henter poden og tar han med. I mellomtiden har jeg kjørt opp gata og snudd bilen så jeg lett kan plukke dem opp. Det vil si, før hendte det vi gjorde det slik. Da var det nemlig helt ok at jeg hadde levert en lapp om at eldste hadde lov å hente yngste, og at om det skjedde så var alltid jeg utenfor, det var ikke slik at hun gikk 4 km for å hente han uten lov, for så å gå de samme 4 km tilbake akkurat.

Så snur barnehagen helt om for en stund tilbake. Dette er visst ikke ok. MEN, om jeg ringer og sier ifra i det frøkna kommer, da er det ok likevel. Det er ikke lett å komme igjennom på telefon, ofte havner man på feil avdeling og kanskje er de ute eller noe. Jeg er mektig lei barnehagen (av helt andre grunner) og lager kanskje dette til en større sak enn det er. Men det er litt rart, er det ikke?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.