Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-13, 20:20   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Så rart? Det er jo slik man lager americano - tilsetter mer vann til espresso?

Ja, men jeg vet ikke om de lar vannet renne gjennom espressokapsler lenger, det er det Nespresso sier gjør det bittert. Og jeg kjenner det jo, lungo av espressokapsler blir bittert. Når det gjelder americano, som jeg liker godt, trodde jeg de tilsatte varmt vann etterpå, men det er mulig det bare er i fantasien min.

Jeg har alltid lurt på hvorfor Nesprsso skiller på lungo og espresso og ikke bare lar folk velge vannmengde selv, men jeg antar det er derfor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.