Reklamasjoner og nettbutikker
Jeg kjøper endel på nettet og bruker ofte de samme nettbutikkene. Hos en av disse kjøpte jeg nylig ei ullbukse som kostet litt (rundt 300). Første gangen den ble brukt løsnet hele linningen der den er sydd i nedkant (det er strikk inni linningen). Revnen er 10 cm og det er heller ikke stor sjans for at jeg får sydd dette pent sammen. Dermed skrev jeg en mail til butikkeier med vedlagt bilde og forklarte at jeg ønsket å reklamere. Det var helt greit, var svaret. Tror hun sjekket med leverandøren også. Siden hun ikke hadde flere bukser i den størrelsen, sender jeg da forespørsel om andre farger. Og det har jeg gjort 3 ganger siste uke! Hun svarer ikke. Hva gjør jeg nå? Sender mail til leverandøren og forklarer saken? Jeg synes det er skikkelig kleint at hun ikke svarer og har ikke lyst å mase mer på henne. Hun yter vanligvis god service, men det er vel ingen unnskyldning og buksa var jo ikke akkurat billig.
__________________
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
|