Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-13, 15:35   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Synes du var godt innafor, M.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Barnas venner (uansett kjønn) på do mens jeg dusjer i samme rom? Nei, nei, langt utafor.

Hadde vært helt uaktuelt for meg, men jeg hadde gått ut av dusjen, kastet rundt meg et håndkle og gått ut hvis det var noen venner av barna som måtte.

Fordi, som Røverdatter sier:

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det er ikke alle barn som kan det faktisk. Uten at det egentlig har noe med saken å gjøre.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, så klart. Nå uttalte jeg meg om mine barn.

Ja, klart. Men når det gjelder andres unger så får jeg meg ikke til å være streng på det at de "må holde seg". Jeg kjenner flere barn (og også voksne) som faktisk ikke kan holde seg (av diverse grunner) og da greier jeg ikke å si nei til unger som sier det haster. (I krisetilfelle hadde de fått en bøtte av meg.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.