Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-13, 12:31   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Jeg går ut i fra at det ikke er noe fasitsvar på dette, og at det kommer an på kjønn, alder og så videre, men læll, noe jeg begynte å tenke på nuh i forbindelse med denne fellesdusjtråden, spesielt i sammenheng med morgenens episode i det Maverickske hjem.

Mine sønner er 7 og snart 10 år, og i dag tidlig (litt for tidlig) kom en av nabokompisene på døren for å gå sammen med guttene til skolen. Siden de selvfølgelig ikke var klare fikk kompisen (som er 11) komme inn og vente, og så slo det meg at jeg på ingen måte var adekvat påkledd for en besøkssituasjon. Jeg tuslet rundt i mannens ullgenser, (som heldigvis er str XL og når meg ganske godt ned på lårene), og bare ben, og var ganske åpenbart ikke ferdig dusjet og klar for en ny dag, for å si det slik.

Og så ble jeg da usikker på om jeg burde ha slengt på meg en bukse, eller om dette er innafor? Og hvor går grensene?

Sist redigert av Maverick : 05-02-13 kl 12:37.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.