Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drømmer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 08:41   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drømmer

Nei, dette er ikke en new age eller tulletråd fra moddene.

Saken er at jeg alltid har hatt veldig levende drømmer når jeg sover. Og jeg husker som regel ned til minste detalj hva de dreide seg om. Men det som er snålt er at jeg veldig ofte kommer på hvor jeg har forlagt ting eller finner løsninger på ting jeg sitter fast med på jobben. Er det flere som har det slik? Mannen min synes jeg er veldig rar som har det slik, han husker lite fra å ha drømt eller har noe som helst nytte av drømmene.

Moren min har fortalt at da jeg var liten kunne jeg våkne og være rasende eller holde på å le meg ihjel, med påstander om både det ene og det andre, og det tok et par minutter før jeg forstod at jeg hadde drømt. Jeg gikk også veldig mye i søvne, blandt annet ut midtvinters i bare nattkjole engang og ned i hotellobbyen da vi var på ferie. Det har jeg heldigvis sluttet med.

Det skal sies at som regel er ikke drømmene mine nyttige altså, men er det noe jeg har grublet veldig på så kan det fort komme en løsning i drømme. I dag feks, så kunne jeg stå rett opp å finne frem reiseforsikringskortet, jeg lette ca en time i går uten å finne det.

Jeg lurer veldig på hvorfor jeg har det slik og andre ikke drømmer i det hele tatt?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.