Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.
Det er interressant å tenke på at om mine barn hadde vært bosatt i nærheten av meg og jeg blitt spurt av dem om å lane traktor så hadde de selvfølgelig det, fordi at jeg gjør alt for dem selv om det ikke innebærer å sy puter under armene på dem, handler det om å SE dem, hvor skoen trykker.
For meg er dette selve definisjonen på kjærlighet.
Og jeg hadde ikke forventet noe igjen.
Selvfølgelig har han gamlefar et valg, men han velger å ikke gjøre det pga naboen.
Det er godt at vi lever i et demokrati.
Det er med på å definere oss...
Sånn er livet. Noen har dustefamiliemedlemmer. Det som er fint med å være voksen, er at man kan velge selv hvor man vil bo og hvem man skal omgås.
Hva mener du med de siste setningene, forresten? Tror at en annen styreform her i A/S Norge hadde gjort det lettere for deg å tvinge faren din til å måke for deg? Og hvordan mener du det er med på å definere oss?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|