Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bruker du hjerter og smilefjes?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-13, 18:18   #11
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Ja, kanskje.
Hvis man skriver et hjerte på en fb-status der man egentlig burde skrevet "Jeg tenker på deg." , for eksempel. Hvis man antar at det et noe sånt et hjerte betyr.

Jeg bruker ikke hjerter så ofte, men når jeg bruker det er det nesten utelukkende kommentarer på søte bilder av andres unger av typen som klemmer hverandre eller gjør noe annet som som er hyggelig gjort.

Jeg prøver å være flink å kommentere bilder eller like dem på facebook slik at ikke folk ser så himmelfalne ut når jeg møter dem på gata og sier "Åh, jeg så dere hadde det fint i syden. Sånn paragliding så kjempegøy ut. Kosta det mye eller?" Det er greit at de vet at jeg ser på bildene og det er stort sett hyggelig å legge igjen en liten melding.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no