Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 12:20   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordeler med Mac fremfor vanlig pc?

Ja, er det? Etter å ha delt laptop med resten av familien i årevis, har jeg lyst på min helt egen. MIN!
"Alle" sier jeg bør gå for Mac, og drar frem argumenter som mindre virusfare (noe mannen min mener er tull), enklere system osv. Jeg har prøvd min mors Macbook, og blir sprø da jeg ikke er vant til det, synes absolutt IKKE det er enklere, men det har jo vel med vanen å gjøre. Vi kommer ikke til å ha andre Apple-produkter da vi kjører Samsung i denne familien og er strålende fornøyde med det.
Mannen min synes jeg er en idiot som vurderer Mac, han mener det er bedre å gå for vanlig laptop siden det er mer kompatibelt med mobilene og nettbrettene (Samsung) og han legger ikke akkurat skjul på at han misliker Apple-produkter.
Jeg vil bare ha en god pc jeg, samme hva det er. Så, opplys meg, folkens.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no