Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 22:11   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

1/1:
*Ryddet vitrineskap på stua og kjøkkenet, samt skap under TV'en.
2/1:
*Ryddet skap under vasken på badet og har herved bestemt at vi ikke skal gå til innkjøp av en eneste dusjsåpe eller håndsåpe før alle flasker som står der er oppbrukt! Fått mye ulike dusjsåper opp gjennom tidene til bursdag og jul gitt. For ikke å snakke om bodylotion gjerne med samme duft, men det bruker jeg jo aldri, men å kaste det...
*Ryddet flaske- og poseskapet på kjøkkenet, ble jammen god plass der gitt!
*Leverte masse til gjenvinning, bl.a. 10 bæreposer med glass- og metall ( det der da vel ikke såååå lenge siden sist jeg ryddet boden), 1 pose gamle medisiner til apoteket, brukte batterier, lyspærer og elektriske duppeditter til Expert og panteflasker på Rema. Å så deilig det var å bli kvitt det!
3/1:
*Ryddet i matskap på kjøkkenet. Herregud så mye varer som var utgått på dato! Mengder med krydder, mel (eldste gikk ut i 2007! ), sukkerfri jell-o (bestilt fra ebay under lavkarbokur i 2009!), og gud vet hva! Når jeg hadde ryddet vekk alt så fikk jeg ledig hylleplass også, slik at endel ræl fra kjøkkenbenken fikk plass i skapet!
*Ryddet i skuffene på kjøkkenet, endel gammelt bestikk i plast, samt noen elendige kniver gikk dukken, og jeg fikk plass til ALT Hardangerbestikket som jeg ryddet fram fra vitrineskapet 1/1.

4/1:
*Vært på Europris og Jysk og kjøpt noen kurver og kasser til diverse, julepynten skal pakkes pent i år.
*Organisert strikke- og hekletøyet mitt.
*Organisert jentenes hårstæsj på badet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.