Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken oppvaskmaskin skal vi kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 15:33   #19
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken oppvaskmaskin skal vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi har bestikkskuff i oppvaskmaskinen på jobb, men personlig foretrekker jeg bestikkurv, uten at jeg helt vet hvorfor. Men jeg kan jo alltids beholde bestikkurven. Den opprinnelige ble ødelagt, så jeg måtte på loppis for å få tak i en ny. Vi har som sagt Miele nå, og det er fristende å holde seg til samme merke, men jeg er lydhør.

Asko kommer med begge deler. Du kan velge om du vil ha den midterste skuffen i eller ikke (bestikkskuffen). Det fulgte også med en kurv, men jeg har ikke prøvd maskinen med den, foretrekker skuffen. Vi har Asko XL og har hatt den i to år. Er kjempefornøyd. Vi har ikke problemer med at den ikke tørker ordentlig slik som Molly beskriver, men man må passe på å ikke åpne den før den er helt ferdig.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no