Sv: Invitation code? (TV Torrents) Gies ikke til nyregistrert brukere!
Opprinnelig lagt inn av noen, her.
Jeg mener man enten må finne en måte å betale for å se seriene (lage seg amerikansk "adresse"), eller vente med å se dem til man kan få tak i dem på lovlig vis. Og jeg mener i hvert fall at det ikke har noen plass på Foreldreportalen å utveksle koder, legge ut oppskrifter for hvordan man laster ned ulovlig osv.
Jeg syns ikke det er mindre problematisk å jukse til seg en amerikansk ipadresse.
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Betaler jeg om jeg ser en serie på tv? Jeg spør av nysgjerrighet, for jeg vet ikke hvordan dette med inntekter fra serier funker, foruten salg av dvder da. Filmer ser man ofte på kino og kjøper dem på dvd, men serier blir vel oftest sett på tv.
Ja, for tv-kanalene har kjøpt serien for en viss sum, samt at du "betaler" ved å tvinges til å se reklame. Ved å laste ned i stedet får TV-kanalene mindre lyst til å kjøpe seriene, betaler derfor mindre, og det blir mindre produksjonsmidler til å lage virkelig gode serier.
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Jeg ble forresten utrolig skuffet over norsk Netflix. Det lå jo så lite ute at det var en vits. Hvordan får jeg tilgang til den amerikanske utgaven?
Netflix har aldri vært det nyeste av det nye, det ligger ikke veldig mye mer på den amerikanske.