Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tykke vinterstøvler ala UGGs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 08:28   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tykke vinterstøvler ala UGGs

Jeg satt lenge i går og kikket på hundrevis av støvler, grublet lenge over hvordan jeg kom til å bruke dem, målte leggene og vurderte frem og tilbake. Jeg endte på de strikkede Uggsene. Jeg skal nok primært bruke dem inne på jobb og i bilen mellom hjem-barnehage-jobb, samt på veldig kalde dager. Når det er vått har jeg andre sko og når jeg skal gå tur etc. har jeg også andre sko. Jeg er veldig kald av meg og sitter i skrivende stund og kjenner at jeg er iskald på tærne, så jeg gleder meg masse til å få nye, varme sko!

(I parantes bemerket har jeg ønsket meg disse lenge, men ikke tatt meg råd siden de er dyre i forhold til hva jeg vanligvis legger i "pyntesko". Nå får jeg dem i julegave av mannen min. )

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.