Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Anskaffe katt? Eller er det bare dumt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-12, 14:45   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Anskaffe katt? Eller er det bare dumt?

Vi bor på gård. Familie på fem, god plass og lang vei til naboer og trafikkerte veier. Huset vårt er fult av mus, og så sa noen "dere skulle hatt en katt". Jeg er vokst opp med katt (i boligfelt), og kunne godt tenkt meg en pus. Gårdskatt er vel kjekt har jeg tenkt.

Men. Vi er borte en og annen helg + en ukes ferie av og til. Svigers bor i nærheten men jeg vet ikke om de vil passe katt. Vi har allerede en hund, og de passer den når vi er på ukestur. Tror det er greit for dem, men vet ikke om de tar en katt også.

Kan katten bo ute i stabburet når vi er borte en helg? Går det bra med katt og hund? Enn hvis jeg anskaffer høner også? Det blir vel galskap uansett... Valgets kvaler. Vet ikke hva jeg oppnår med innlegget mitt, annet at dere skjønner at jeg sliter med beslutningsvegring

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.