Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Mitt forhold til
Vi går ikke på ski hjemme. Ungene deltar ikke på skiaktiviteter. 8 5,76%
Vi går ikke på ski, og ungene lærer det av seg selv/andre steder. 18 12,95%
Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. 36 25,90%
Vi har alltid likt å gå på ski, og det er selvsagt at familien skal drive med dette. 39 28,06%
Vi liker å gå på ski, men barna får bestemme selv hva de vil være med på etter hvert. 31 22,30%
Slalom 7 5,04%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 02:23   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?

Elsker å gå på ski, og er mer eller mindre vokst opp med langrenn. Gikk aktivt til langt opp i ungdomsårene, men ga meg etterhvert med satsingen pga skader.
Ungene er med på ski og er blitt veldig flinke. Eldste gikk på organisert skitrening en god stund, men ga seg etterhvert da det ikke lot seg kombinere med en annen idrett hun ville fortsette med.

De siste tre årene har det blitt lite ski pga en vinter med mye sykdom, så ryggproblemer med påfølgende operasjon.
Sist vinter prøvde jeg meg på noen turer igjen, og det var helt fantastisk å kjenne at ryggen holdt og at jeg kunne gå på ski igjen.

Denne vinteren håper jeg på masse snø, da skal jeg ut på ski så mye jeg bare orker.
Har tenkt å prøve meg på slalom igjen i år også. Er veldig glad i slalom, men kjenner jeg er litt skeptisk med tanke på ryggen. Yngste trenger dog å bli litt mer sikker i alpinbakken, så som sagt, håper jeg på masse masse snø i vinter.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.