Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksefrustrasjoner

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-12, 15:09   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Buksefrustrasjoner

Jeg har en bukse. En eneste en bukse. Det er en bootcut variant fra Ellos som ikke sitter spesielt pent på. Den siger ned i baken og det ser i grunnen mest ut som jeg har gjort i buksa. Ikke stilig.
Ok så lyver jeg litt. I tillegg til den ene olabuksa har jeg også 3 joggebukser fra H&M. En grå, en grågrønn, og en lilla. De var i hvertfall grå, grågrønn, og lilla, men nå er de mest utvasket og slitne, og jeg ser ut som en litt i overkant utslitt variant av ufiks og kjedelig trebarnsmamma med for lite klesbudsjett når jeg viser meg offentlig. I dag skjønte jeg brått hvorfor jeg handler så lite til meg seg. Jeg var en tur på lindex for å lete etter nye bukser - ingen begrensning hverken på pris eller antall for nå måtte jeg ha noen. Hvorfor jeg gikk på lindex? Jo, for der har jeg funnet klær som har passet meg før. I dag gjorde jeg en sørgelig oppdagelse. Jeg er småfeit. Str 46/48 og drar ekstra over magen. Ingen "normale" bukser passet til meg, så jeg ruslet motløs over i Generous-avdelingen og plukket med meg et par bukser i str 46. De burde passet, sant? Næsj. De var for store? Hvordan er det meningen at det skal gå an da?

Resultatet er at jeg er enda mere motløs. For feit til å handle normale bukser, ikke feit nok til å handle generous. Jeg trenger hjelp! Jeg skulle hatt en bukse til pent som ikke er slik i formen at jeg ser feitere ut enn jeg er (les: ikke med rette ben altså), og jeg skulle hatt minst to bukser til hverdags (gjerne i litt gøye farger) som sitter pent over rompa, og som ikke sklir ned på grunn av min manglende midje. Sist men ikke minst bør jeg finne dette, og gjerne noen andre hyggelige plagg i en butikk ikke for langt unna her jeg bor, for jeg er ferdig med å handle alle klærne mine på nett. Det ender nemlig som regel med noen skrekkelige bommkjøp der klærne enten er litt for små eller litt for store, eller bare ser helt annerledes ut på meg enn på de slanke og lekre modellene som prøvekolleksjonen sitter på.

Kortversjon: Jeg trenger bukser. Hjelp!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.