Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Norske foreldre gjør forskjell på jenter og gutter

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-12, 08:58   #11
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norske foreldre gjør forskjell på jenter og gutter

Her prøver vi å ikke gjøre forskjell, men mulig det glipper innimellom. Vi har ofte ryddesjauer hele gjengen, da er storesøster snar med å vi at hun kan passe småsøsknene så vi får rydde i fred, hvilket vil si å se film sammen med de. Storebror er en racer på å rydde, bare vi får han i gang. Sist uke tok han badet, og der var gulvet dekt av klær fra hele familien fra den siste uka. Han brettet og fikk på plass det som fortsatt var rent, resten ble hivd til vask.

Han på 4 1/2 er jentegutt, elsker prinsessekjoler, går med buff for å få langt hår og får storesøster til å lakkere neglene sine med jevne mellomrom. Jeg og mannen er nokså avslappet til det hele, men er ikke helt sikker på at hele omgangskretsen er det. Jeg regner med det går over når han begynner på skolen.

Storesøster i huset er typisk storesøster. Tar ansvar, lager frokost og kveldsmat til resten av gjengen, skyndter på 04-modellen når de skal gå på skolen og tar veldig min rolle når jeg er på jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.