Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 22:57   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja. Med mindre dette ikke skjer i åpenhet da, men i lukkede blogger, pr PM og prikk? Da kommer ikke TingTM ut og selvjustisen vil ikke fungere. Dette igjen betyr jo ikke at moddene ikke får klager fra brukerene som er involverte i konflikten, og da blir kanskje en advarsel gitt direkte fra moderatorer til enkeltbrukere løsningen? :anerikke:
Ja, og ellers vet jeg absolutt ingenting om hverken konflikter, bakrom eller nevnte tråd i HI. Jeg har ikke tilgang til en eneste lukket blogg, tror jeg. Ikke har jeg spurt om tilgang noe sted heller.

Tilbake til spørsmålet i HI er min tanke som mange andres. Jeg tenker at de er modder når de signerer med "moderatorisk hilsen" og den slags. Utover det anser jeg dem som vanlige brukere. Jeg har de samme forventningene til folkeskikk og overholdelse av forumregler av dem som av oss andre.

Det går inn under det tidligere nevnte "å gå Mikke Mus" VR. =)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.