Sv: Filmer sett i 2012
Januar:
1. Karate Kid - Likte denne versjonen også.
2. Cornelis - Helt grei "dokumentar"
3. National Treasure - Delvis spennende, litt blanding av Da Vinci-koden og Indiana Jones liksom.
4. Hitch - Herlig romantisk komedie, lo masse både jeg og mannen, digger "Kongen av Queens" da
5. Switch - Norsk ungdomsfilm fra snowboardmiljø-tema. Litt "Karate Kid"-tema på norsk.
6. Saras nøkkel - Nydelig film, som jeg synes er ganske tro mot den fantastiske boken. 
Februar:
7. 23/2: Pus med støvler. Kino. Morsom for de fleste, litt langtekkelig for fireåringen.
Mars:
8. 10/3: My sister's keeper. DVD. Sterk film!
9. 19/3: Hairspray. DVD Tja, litt hyggelig søndagsunderholdning, men ikke noe mer.
April:
10. 7/4: Nord. DVD. Norsk film, ganske fornøyelig.
11. 22/4: Sønner av Norge. DVD. Morsom og litt smågal film, med litt alvor også.
12. 22/4: Revolutionary Road. DVD. Grei film, men den festet seg ikke veldig.
Mai:
13. mai: Pitbullterje. TV-opptak. Ganske bra film, så den med mannen og Storebror.
14. 17/5: Det regner kjøttboller. TV-opptak. Barna likte den hvertfall.
15. 18/5: En ganske snill mann. DVD. Gjensyn for meg, ny for mannen. Lattervekkende film egentlig.
16. 20/5: Oslo 31. august. DVD. Likte ikke helt måten den var filmet på i starten, kom bedre inn i det etterhvert, men litt forutsigbar.
17. 25/5: Jørgen+Anne=sant DVD. Elsket denne filmen. Husker jeg elsket boken også, men husket lite siden det er så mange år siden jeg leste den. Så den alene for å sjekke om Mellomsøster kunne se den...hun får vente noen år gitt.
18. Men who stare at goats. TV-film Småvittig.
19. Eh, husker ikke akkurat nå.
Juni
20. 2/6: Kong Curling. DVD. Herlig film, mange gode skuespillere.
21. 12/6: All around the town. TV-film. Likte boka bedre for å si det slik, men grei nok krim som tidtrøyte.
22. 13/6: You belong to me. TV-film. Morsomt å se filmene basert på bøkene jeg har likt så godt.
23. 15/6: Before I say goodbye. TV-film.
24. 16/6: We'll meet again. TV-film.
25. 18/6: Crime of passion. TV-film.
26. 19/6: I'll be seeing you. TV-film.
27. 21/6: Try to remember. TV-film.
28. 25/6: Heidi. TV-film fra 2006. Nyere versjon enn jeg har sett før. Fortsatt like koselig og rørende. Herlig gjensyn sammen med barna.
29. 25/6: My girl. TV-film. Like trist som jeg husket den, og tårene sprutet. Tiåringen var ganske grepet han også gitt.
30. 26/6: My Girl 2. TV-film. Koselig gjensyn.
31. 27/6: He sees you when you're sleeping. TV-film.
32. 28/6: Annie: A Royal Adventure. TV-film. Trodde jeg hadde tatt opp Annie, men dette var den morsomme fortsettelsen.
33. 28/6: Harry Potter and the Deathly Hallows part I. DVD. Bra, men jeg har ikke sett nummer 6, og følte jeg datt ut litt.
34. 29/6: Harry Potter and the Deathly Hallows part II. DVD. Jeg fulgte ærlig talt litt dårlig med dessverre, så denne må jeg se igjen.
35. 30/6: Skolens Lystløgner. TV-film. Småmorsom high school-komedie.
36. 30/6: Kongen av Bastøy. DVD. Meget sterk film!
Juli
37. 1/7: Beer for my horses. TV-film. Latterlig komedie/parodi lagd og spilt av countrysangere.
38. 3/7: Istid 4. Kino. Morsom oppfølger!
39. 18/7: En pingles dagbok 1. DVD. Morsom film, som ble enda bedre etter å ha lest boken.
40. 19/7: En pingles dagbok 2, Roderick ruler. DVD. Morsom denne også.
41. 20/7: Pretend you don't see her. TV-film. Litt spennende, har lest denne boka for mange år siden, men husket den ikke.
42. 22/7: Varg Veum: I mørket er alle ulver grå. DVD. En av de bedre.
43. 22/7: Lucky day. TV-film.
44. 23/7: Loves music, loves to dance. TV-film.
45. 23/7: 102 Dalmatinere. TV-film. Ungene likte denne versjonen.
46. 23/7: Haven't we met before. TV-film.
47. 30/7: Varg Veum: De døde har det godt. DVD. Bra film som vanlig.
48. 30/7: Arme Riddere. DVD. Ja jøss, ikke mine type film nei! Litt som Fargo igrunn.
49. 31/7: The Dark Knight Rises. Kino. Jeg og mannen alene på kino, det er evigheter siden, og når filmen attpåtil var spennende og bra så var det en flott kveld! 
August
50. 2/8: Ulykken. TV-film. Norsk film...Er det mulig å lage en normal slutt på en norsk film tro?! 
51. 2/8: All about Steve. TV-film. Ganske fornøyelig film faktisk.
52. 6/8: Barnepiken. DVD. Flott film, tro mot boken.
53. 9/8: The heartbreak kid. TV-film. Vel, atter en tidtrøyte.
54. 10/8: Madagaskar 3. Kino. Litt kjedelig. Mannen sovnet faktisk og fireåringen ville hjem.
55. 10/8: Bridal fever. TV-film. Ganske forutsigbar igrunn.
56. 10/8: It runs in the family. TV-film. Denne synes jeg var litt kjedlig til å begynne med, men plottet var da greit nok.
57. 12/8: Closer. TV-film. Kjedelig film.
58. 13/8: Smother. TV-film. Vel, har fått med meg det meste av dårlig underholdning nå
59. 15/8: The Royal Tenenbaums. TV-film. Litt småmorsom, men ingen højdare.
60. 21/8: The Reader. TV-film. Nydelig film.
61. 28/8: Maid of Honor. TV-film. Litt forutsigbar og litt spennende.
62. 9/9: Dude, where's my car. TV-film. Litt som hangover, men ikke halvparten så morsom.
Mulig noen har blitt glemt her, men så var de kanskje ikke minneverdige!?
63. 20/10: Tomme tønner. DVD. Tja, den var norsk, litt småmorsom, men ikke så mye mer enn det.
64. 21/10: Thor. DVD. Litt pompøs og opphauset, ellers bra.