Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden
Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.
For én, som oppfordret til Rød Revolusjon inne på NM virker det nå på meg, som om du har veldig travlt med å heve deg over folkemassen.
Nå er det vel ingen motsetning mellom revolusjon og høye hæler. I tillegg vil jeg gjerne dele godene og synes alle skal få gå med de hælene de vil, uten at fikse ideer om hva som passer seg for hvem skal styre dette.
Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.
Det kan se uproposjonert ut hvis små folk har alfor høye hæler, 10 cm og opp.. Det kan fint gå likevel, om man har lang lang kjole, eller lang bukse som skjuler hælen. Da får man lange lekre bein 
Kan gå fint likevel? Mot alle odds, liksom? Jeg fatter ikke hvor disse ideene kommer fra, at folk som er lave ikke kan gå med høye hæler? Jeg ser folk på min egen høyde med høye hæler som ser flotte ut i halvlange kjoler og høye støvletter, støvletter utenpå buksene, capribukser og høye sandaler, korte skjørt og støvletter eller høye hæler til. Poenget må vel være om man kan gå med hæler og ha flott holdning, om man har et gjennomført og fint antrekk og ikke minst at man føler seg vel.