Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Tips om pålegg ønskes

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 11:54   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips om pålegg ønskes

Er litt lei på mine småtrolls vegne. De spiser veldig variert med pålegg men føler jeg alltid kjøper det samme.
Favoritten, peanøttsmør, har vi måttet kutte nå nylig pga anafylaktisk sjokk til nøtteblanding gutten fikk i seg. Han må inntil videre holde seg helt unna både nøtter, peanøtter og mandler. Vil unngå pålegg som syltetøy(det bruker vi heller på pannekaker og vafler), sjokade og den slags.

Så, noen gode forslag?

Pålegg minst en av de liker:
Leverpostei, ulike varianter
Hvitost
Servelat, både vanlig og go-og-mager
Karbonade
Fiskekake
Nøkkelost
Baconost
Løkrull
Røykt laks
Egg i alle former

Er sikkert mer også, men var det jeg kom på. Makrell i tomat og kaviar har ikke slått an. Vanlig skinke godtaes kun om det er varmt ostesmørbrød.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.