Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 22:11   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Vi har lammy xxl posen. En fantastisk varm og lun pose, skinn i bunn og dun i selve posen. Innerstoff av bomull.
Ja, yterstoffet er syntetisk, men det er også vannavvisende, noe som er helt supert! Og posen puster som bare det den.

Tror kanskje bestemoren din mest av alt lider av manglende opplysning.
Syntetisk er ikke bare syntetisk, alle de forskjellige stoffene har forskjellige egenskaper. Noen puster, noen puster ikke, noen kan lett gi utslett (slik som din bestefar fikk), andre ikke.
Og stort sett er ikke posene syntetisk inni.

Eg trur og det handler om manglande opplysning, men når det at det ikkje skal vere syntetisk er føringen som ligg for å få ein gave som er verdt omtrent 2000 kroner, synest eg nesten eg må gjere som ho seier (og det nytter ikkje å seie at ho tar feil, eg prøvde å diskutere det med henne, då ho forsøkte å få meg til å lese Hanne Nabintu Herland si bok "den var jo så bra!". Det endte opp med at eg tok imot boka og lot som om eg hadde lese ho).

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har kjøpt en sånn skinnpose:

http://skinnfell.wordpress.com/2011/09/06/babypose-2/

Den åpnes i sidene. Gleder meg veldig til å få den!! Den hadde sikkert tatt seg ut i kirken, bare synd den aldri kommer dit.

Den hadde definitivt tatt seg ut i kyrkja. Det er noko heilt anna enn desse syntetiske posane.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.