Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva gjør man i Thailand?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 19:32   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør man i Thailand?

"Alle" sier det er så utrolig bra å feriere i Thailand, men jeg er skepisk, så da lurer jeg på om noen kan overbevise meg med konkrete eksempler på hva man gjør i Thailand.

1. Jeg bor ikke på hotell, dvs. vi må leie hus eller leilighet.
2. Ikke pakkereise med ett charterselskap, må booke fly selv, hvilke flyselskap er bra? Thai Air?
3. Leier man bil? Er det greit å ta seg frem med bil i landet?
4. Hva er det å gjøre i Thailand, jeg vil se og oppleve ting på egenhånd når jeg selv ønsker det.
(Orker ikke å ligge på stranden eller ved ett basseng i 3 uker).
6. Thailand er relativt - hvor reiser man når man skal til Thailand?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.