Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise til Hellas nå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 23:20   #1
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reise til Hellas nå?

Er det noen steder i Hellas man bør unngå å reise til nå?
Jeg har så lyst på en tur til et sted der sola virker. Og da har jeg egentlig veldig lyst til å dra til fastlands-Hellas. Vi har et svært lavt reisebudsjett (les: vi burde holde oss hjemme og spise nudler), men jeg er helt sjuk etter litt sol og varme før høsten setter inn for fullt. Jeg har gitt opp håpet om at det blir sommer her i år.

Det går ann å finne pakketurer til Hellas fra ca. 2000 kr/pers inkl. frokost. Men da helst til øyene. Så vi må nok booke hotell og fly hver for seg hvis vi vil til fastlandet.
Men altså, nå snakker jeg meg bort. Bør man unngå å reise til Athen og andre store byer? Bør vi like godt satse på å dra til en øy, og er det noen som kan anbefale/avbefale noen steder? Vi er to voksne som skal reise, vi vil helst ikke midt i mellom alle de skandinaviske barnefamiliene, og ikke de tjukkeste party-løypene. :kravstor:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.