Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mimring om gamle dager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-12, 22:18   #11
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimring om gamle dager

Jeg hadde flere brevvenner og noen av de sendte jeg kassetter med favorittmusikken til. Tatt opp fra radio eller på dobbel kassettspiller. Fikk tilbake ny musikk på samme kassetten i neste brev (datidens deling).

Husker også veldig godt når P3 ble åpnet (1993). Jeg satt klistret for dette var midt i blinken for meg. Slo ikke av før i 2007...

Vi hadde bare 1 kanal på tven helt til jeg flyttet ut, og vi hadde ikke fjernkontroll til den.

Den kuleste av alle i byen var Ståle Stiil, kul og det itj nåkka tvil.
(LItt komisk siden jeg har jobbet med han etter vi ble voksne)

Sist redigert av venla : 17-07-12 kl 22:24.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.