Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sosial på kollektivtransport om morgenen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 10:14   #10
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sosial på kollektivtransport om morgenen

Jeg bodde i Oslo tidligere, og tok buss og trikk i tre kvarter hver morgen (og ettermiddag). Jeg håpet alltid at jeg ikke skulle møte på noen bekjente siden jeg foretrakk å sitte i min egen verden med musikk og avis/bok, eller bare drømme meg bort. Den starten på dagen var gull verdt for meg! Nære venner ble noe annet, siden det er en langt mer naturlig setting for meg å skravle med en god venninne enn å prate med en gammel klassekamerat som jeg muligens ikke har mye til felles med.

Jeg tok forøvrig ofte samme trikk som sjefen min. Vi hadde "trikkeamnesti"; når vi møttes på trikken nikket vi tilhverandre og sa "God morgen", men satte oss ikke i nærheten av hverandre. Begge to ville heller lese og slappe av, men i det vi gikk av trikken slo vi følge til jobb og pratet i vei. Veldig fin ordning.

(Jeg er forøvrig B-menneske som er en blanding av introvert og ekstrovert, men helt klart introvert på morgenen.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:26.