Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sosial på kollektivtransport om morgenen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 09:26   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sosial på kollektivtransport om morgenen

Jeg har i det siste lest kaffebloggen med en viss interesse og undring. Jeg er svært sosial og ekstrovert av meg. Jeg blir glad når jeg møter kjentfolk på bussen om morgenen (tar bare buss en dag i uka siden jeg sitter hos en kunde den dagen, resten av dagene går jeg alene).

Det har overhodet ikke slått meg at disse menneskene, som jeg anser som vennene mine, ikke skal ha lyst til å skravle med meg. Men sånn kan det altså ha seg? At de har mer lyst til å sitte i fred og våkne?

Kan noen forklare meg om takt og tone på morgenbussen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.