Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gir du barna dine riktig mat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 22:55   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.084
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du barna dine riktig mat?

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det er teit å hevde at barn bare vil velge dårlig mat. Mine barn syns grillet laks med vårløk og soyasaus er helt nydelig, de altså. Det er teit å forsøke å selge inn som banebrytende nyheter at sukker og stivelse er noe mange får for mye av og at man må tenke over inntaket - det er vel ingen dør man kan sparke inn som har stått åpen lenger enn den der. Og til sist er det idiotisk å komme slengende med lavkarbo for barn. De fleste barn er aktive og trenger karbohydrater i kosten. I motsetning til voksne som ikke svir av like mye energi. Barn skal ha gode proteinkilder, gode fettkilder og bra med karbohydrater i kosten sin.

SF sa det. Og jeg synes også det er teit at det høres ut som om barna styrer kostholdet i de fleste norske hjem. Og så er det mye synsing, som Katta sier.

Jeg har sikkert visst i 30 år at loff ikke er sunt, og tror det er noe de fleste vet ja.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no