Stearinlys som en kan sovne fra?
Siden jeg ble singel er jeg blitt veldig fan av å gjøre det koselig på soverommet. Brenner litt røkelse, tenner litt telys og prøver å ha det trivelig rundt meg sånn at det skal være lettere å slappe av og senke skuldrene før jeg skal sove. Jeg har en tendens til å sovne fra telysene som jeg tenner hver kveld, to stk i hver sine glasskulelykter fra Indiska (sånne mellomstore). Jeg prøver å huske å slukke dem før jeg sovner, men det er alt for ofte at jeg glemmer det.Ikke at jeg vet hvordan det skal bli brann av to telys plassert langt fra hverandre i glassboller uten annet tennbart materiale i nærheten, men det finnes sikkert alltid en mulighet. Finnes det noen måte å trygge telysene helt slik at det går an å sovne fra dem? Har i halvsøvne vurdert å kjøpe gullfiskboller som jeg fyller med vann og sette glasskulene oppi slik at de kan flyte rundt i forholdsvis trygge omgivelser, men det virker litt ekstremt...
 -06
|