Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - hva slags planer har dere?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 09:14   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - hva slags planer har dere?

Før vi fikk barn, pleide vi å se på barnetoget, gå på kafé med min familie, kanskje se russetoget, og så kjede oss hjemme resten av dagen, siden venner og familie alltid var opptatt på annet hold. I år skal vi gå i barnetoget bak barnehagens fane, så blir det kaffe og kake hos søstra mi og mannen hennes. Foreldrene mine skal ha venner på besøk etterpå, og hvis vi ikke blir med videre dit, så drar vi nok hjem og griller.

Egentlig kunne jeg tenke meg å be noen hit etter hvert og grille og holde på hele dagen, jeg er glad i selskapeligheter på sånne dager. Når ungene begynner på skolen må vi vel en tur innom skolens arrangement også, og heller samles til kaffe etter det. Mine foreldre hadde lite familie i nærheten og feiret alltid 17. mai, sankthans, nyttår og sånt med en vennefamilie med barn, så jeg ønsker meg liksom det samme. Hyggelig med selskap for både små og store.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.